画質 高画質

27/11: Brant Grade A SOLD OUT
theres Grade B and had reddish colors bcz of the vendor, kalau masih ada yang berminat hanya dijual 10k/pc ya

0 0

EMOTIONAL DAMAGE!
It's almost donee aaaaa

That aside, I might postpone the physical copies for vol. 3 because of vendor-related issue.
There are another vendors but either the price is too high or the quality is not up to my expectation 🥲
PDF is still available for CF21 tho

0 12

design for CF21
I am praying that the vendor can actually print the way I picture them in my mind because I really, really, want this specific type for my personal use too, okay 🥲🥲🥲

157 828

Heart Pouch will have Mini Lanyard attached to them🥹🙏🙏 the lanyards are still in my vendor!!

0 0

É um trabalho com cenas bem impactantes que representam bastante a angústia que eu sentia nessa época. Por ser algo tão pessoal, depois que me distanciei da escola acabei vendo falta de sentido em continuar, e me sentia ridículo pensando em expressar as idéias que eu escrevia.

2 33

Vivendo numa constante indecisão sobre como desenhar narizes

3 38

Close up!!

❤️ Clyde🍁💼
🧡 Dimitry 🥂🥃
🤍 Carl 🐺

I drew quite a lot recently while waiting for the vendor to send my stuff Yayyy

0 1

proud to announce my official OFFKAI vendor logo (and stamp rallies)☺️✨✨✨

2 93

Você aceita passar o dia todo vendo tiktok com ela?

8 170

I already send this to my vendorr aaaaaa
Wish me luck it turns out good as what I expected🥹🥹🙌 https://t.co/O1GCJRNtW2

5 17

Oi amigos!

Vocês estão vendo esse post aqui ou o twitter de vocês morreu?

9 130

poca aku ada nder~ ntar mgkn batch 2 bakal ad akrilik jg, tp aku masi test konsep sm vendorku hehe. sapa tau tertarik~
https://t.co/yDaNWtoO4L

0 1

Two very normal milk vendors.

408 5882

manteman yg dapet thank you card jumbo i hope u don’t mind ya🥲🙏🏻 vendorku salah cetak harusnya 7x7cm tp malah dicetak 15x15cm🥹🥹😭 yg pesennya banyak aku ksh 2 size ya ty cardnya hehehehe https://t.co/g7lRNaz2NJ

0 6

Desenhar ouvindo música ou vendo video? 🤔🖤

E um WIP da minha filha linda💖

10 87

Tá chovendo aonde vocês moram?
Aqui tá um friozinho bom!

WIP de encomenda estilo banner! ❄️🩵

7 118

Bom dia fofos. Tudo bom?
Acordei vendo vídeo de terror. O que tem de errado comigo?

0 15

Boa noite! Durmam bem.
Esse fim de semana vai ser corrido. Tô até vendo

Jhkhjvjkh

0 2

Artist! kalian kalo bikin ganci/stiker gitu dimana yaa?? pengen bikin Lord BingYi ini jadi ganci 😍. pernah nyetak terus hasilnya jelek gitu huhu :( padahal udah 300 dpi cmyk juga. ini apakah vendornya yang kureng atau aku ke miss sesuatu yaa? :(

0 4