//=time() ?>
27/11: Brant Grade A SOLD OUT
theres Grade B and had reddish colors bcz of the vendor, kalau masih ada yang berminat hanya dijual 10k/pc ya
EMOTIONAL DAMAGE!
It's almost donee aaaaa
That aside, I might postpone the physical copies for vol. 3 because of vendor-related issue.
There are another vendors but either the price is too high or the quality is not up to my expectation 🥲
PDF is still available for CF21 tho
Heart Pouch will have Mini Lanyard attached to them🥹🙏🙏 the lanyards are still in my vendor!!
Vivendo numa constante indecisão sobre como desenhar narizes
Close up!!
❤️ Clyde🍁💼
🧡 Dimitry 🥂🥃
🤍 Carl 🐺
I drew quite a lot recently while waiting for the vendor to send my stuff Yayyy
Você aceita passar o dia todo vendo tiktok com ela?
I already send this to my vendorr aaaaaa
Wish me luck it turns out good as what I expected🥹🥹🙌 https://t.co/O1GCJRNtW2
Oi amigos!
Vocês estão vendo esse post aqui ou o twitter de vocês morreu?
@merch_fess poca aku ada nder~ ntar mgkn batch 2 bakal ad akrilik jg, tp aku masi test konsep sm vendorku hehe. sapa tau tertarik~
https://t.co/yDaNWtoO4L
manteman yg dapet thank you card jumbo i hope u don’t mind ya🥲🙏🏻 vendorku salah cetak harusnya 7x7cm tp malah dicetak 15x15cm🥹🥹😭 yg pesennya banyak aku ksh 2 size ya ty cardnya hehehehe https://t.co/g7lRNaz2NJ
Desenhar ouvindo música ou vendo video? 🤔🖤
E um WIP da minha filha linda💖
Tá chovendo aonde vocês moram?
Aqui tá um friozinho bom!
WIP de encomenda estilo banner! ❄️🩵
Bom dia fofos. Tudo bom?
Acordei vendo vídeo de terror. O que tem de errado comigo?
Boa noite! Durmam bem.
Esse fim de semana vai ser corrido. Tô até vendo
Jhkhjvjkh
Artist! kalian kalo bikin ganci/stiker gitu dimana yaa?? pengen bikin Lord BingYi ini jadi ganci 😍. pernah nyetak terus hasilnya jelek gitu huhu :( padahal udah 300 dpi cmyk juga. ini apakah vendornya yang kureng atau aku ke miss sesuatu yaa? :(