//=time() ?>
To whoever (Chris?) requested to purchase Hi-res version of this tifa image via my anything goes box, I do not sell fanart because I do not own the copyright.
So, just take it 😊 I sent it to your e-mail. Happy 2021!
Just never redistribute or resell. Else...
(just don't 😉)
#私の絵柄が性癖に刺さる人に届いてほしい
黄色光が好きです
I like using strong yellow light from an angle.
Kさん(@K69201943)のイラストをリメイクさせていただきました。光と影のコントラストがきれいで、楽しんで塗りました。😊ありがとうございました!🙏
Art trade with Kさん. Had lots of fun painting the lighting on this pretty character!
#お互いの絵をお互いの絵柄でリメイクし合いませんか https://t.co/30wxZXl5sF
今年は丑年!
けいおんの平沢唯(ゆいちゃん)です
This year is year of the oxen!
Yui from K-ON!
強くてかっこいい女の子を描くのが好きです!😊お絵描き友達がほしいです!
RT中心に無言フォロー巡回させて頂きます〜
よろしくお願いします🙏🙏
#新年早々の創作クラスタフォロー祭り
#絵描きさんと繋がりたい
#冬の創作クラスターフォロー祭り