//=time() ?>
3週間の休暇が今日終わったので、一日一絵チャレンジは今日までです。見てくださってありがとうございました!🥰
My three weeks of paid leave end today、and my 1 painting a day challenge also comes to an end. Thank you all for your comments/likes/retweets! It is really encouraging 🥰
【一日一絵】No.24
カードキャプターさくら(クリアカード編)の木之本桜です
Sakura from Cardcaptor Sakura: Clear Card
【一日一絵】No.18
けいおんファンアート 絵柄頑張って寄せてみました👍
K-ON! fan art. Tried to stay close to the official style 😊