//=time() ?>
おめでとう!Late congratulations to the new CYL heroes! I just need to get the gatekeeper and I'm set!! #FireEmblem #FEH #ファイアーエムブレム
Capricorn Sun, Scorpio rising and Moon https://t.co/ybyAY1agRb
Focusing on chibis for a while, but basically my favorite pairings from FE1's story. #FireEmblem #ファイアーエムブレム
working on one layer is fun sometimes
so far so good
why am i just doing one layer?
This seems right. https://t.co/YdzVq7hh8W
センシティブな内容を含むツイートです。
表示するにはログインして設定を変更してください。