//=time() ?>
【再放送】 おわかりいただけただろうか……
作画崩壊
いつものサガたん
再放送😎
😣💨
しっぱい😣💦 みじんも可愛くない……
うーん…😟
リハビリで汚なすぎるラフ……
Saga: "Hey, Kanon. Do you think Defteros and Aspros are happy?" Kanon: "I'm sure they are living happily together." Saga "Yes, I think so too."
Evil Saga "You fool!" Saga "Kyaaa!"