//=time() ?>
眼帯のモードレッドをもう一枚描きたかった #FGO #FateGO
これからのモードレッド #fgo #FateGO
お待たせモードレッド #FGO #FateGO
厨二〜
If you have some money and don't know what to use it for, may I suggest some of my quality prints :)? Printed by Inprnt. https://t.co/lg5DIlYLkC
お久しぶり #FGO #FateGO