ARIAのタグが付いたイラスト。 54ページ目

5819 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

ひと息つきませんか☕︎🫖☕︎


153 580

「歌って頂けませんか?アテナ先輩」

125 377

P-treon Page, with some sample works! Gonna be working on a new commission page soon.

Consider supporting me! I want to do art fulltime.

https://t.co/heAxoTIlfR

19 52

Aria the OVA episode 1 🥰👏🏾👏🏾 this anime never disappoints 💗💗 especially Akari but knew that anyway since she’s a pink haired girl 👍🏾💕 everyone is amazing. Still got another season left but it’s the last one 😭😭

1 2

あかりちゃん。

ARIA好きだー

0 2

Look how happy my goat is. Gives me hope that someday I will be just as happy as her.

9 30

日差しはあったかい

90 377


ポチッとよろしくお願いします🙏🙏🙏

20 35

last weekend doodles, in which I might have finally found something to sate my ms paint longings for now

1 7

水無灯里ちゃん🍀
作品の良さも相まって凄く強い🥰

仕草や話し方ではなく、思想や感性に男の理想が詰まり過ぎてる。
多分一部の女性には凄い嫌われるキャラだと思うw

0 1

ここ最近のイラスト
上手くなってるかなー?

1 7

ありがとうございます!

55 264

久々の映画館。劇場三部作のトリ「#ARIA The BENEDIZIONE」見てきました。一番ドラマがある関係性の姫屋師弟二人がどっちもオットコ前でよかったです!三部作の中で一番好き課も。今後は後輩組のARIAも見てみたいなあ。アーニャかわいい。

2 6

満月のドルチェ - Choro Club Feat. Senoo

0 2

Aika S. Granzchesta ♦️
Finally finished this Illustration >w<
Hope you like it ✨

5 28

湯上がりのコーヒー牛乳は最高です(ᵒ͈̑ڡᵒ͈̑ )

5 38

Finished Aria the Natural

Basically what I said about S1, just better in every single aspect. The production is consistently a lot better and the cast was able to shine even more with many great moments. Liked the second half a lot more

Feeling an 8-8.5/10, Origination tomorrow

1 14

めちゃくちゃ眠くてID中にウトウトしてたので、いつもより早いけど寝る( ˘ω˘ ) スヤァ…

(๑´︶`๑)☆.。.:*皆さんおやすみなさい☆良い夢を🌙.*·̩͙

0 40


好き………………なんですよねぇ…………………

0 7

💩みたいならくがきだったけど
アイビスのフィルター機能使ったらちょっぴりいい感じ(当社比)に見える気がして嬉しい発見
びふぉーあふたー

0 9

the cast gets better and better👍🏾#Aria

1 11