//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
ものすごく久しぶりに、シャーペンで下書きをして、ペン入れて、消しゴムかけて、色塗った。
いつもだいたいそのまま描き始めてしまうからな…
ママの絵じゃないね、って言われた🙄
OMG random throw back to the art I did for my fic The Big Three Alliance lmao wherein the Children of the Big Three are in a group chat and Jason is crushing hard on Nico and Percy is the worst wingman ever but Jason loves him anyways 😂 #jasico
hi guys in middle of my exam hell i have a very very important thing to say
kitakado with animals
Sama" tipe yang ditakuti orang-orang (cmiiw), bedanya yang satu keras kepala, yang satu nggk. Tapi yang pasti mereka sama manisnya ❤️
fav characters who are brown hair 🍫
reply anything + I'll give ya a color✨ https://t.co/ED4Ysp8Sn2
#いい和南の日
誰よりも優しいあなたが本当に本当に大好きです😊✨✨
幸せになってね💖💖
※ちょうど一年前の今頃初めてアニメで和南くんを見たので「いやヒメって君のことでしょ…」と思った伝説の(?)自己紹介シーンを模して描きました☺️
素敵なタグをお借りしました。ありがとうございました!