//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
unfortunate.
really so.
i shall, apologize myself, for being pushy.
this was no competition.
but a childish cat and mouse.
and it seems like the mouse got away. https://t.co/BW4Afujfaf
💉:
Foto enviada para todo el mundo
—Espero le guste mi traje máster.... Aun no se usar la tecnología y espero este mensaje le llegue a usted
#今月描いた絵を晒そう
遊戯王からI:Pマスカレーナと乱破小夜丸
Fateから水着BBと水着カーマ
うちの子のトキ(顔だけ)
あとは今月中にオオヒメの御巫を描けたらいいな
@Unnamedforce it'd be a shame if i had a bad mood.
people would get flung back and forth or something~!
but yes, i am in a good mood~!
@Unnamedforce hai hai~!
nurse BB chan~!
. . . until i get bored and turn back to normal.
@VIVACXOUS doko doko?
. . .
kidding, i can use wallhacks.
FGOアーケード
★5 ムーンキャンサー BB(ビービー)
コメント:引き当てるのに14500。2000で★5 セイバー アルトリア・ペンドラゴン 最終再臨がすり抜けてカチンと来た。というか、今月のFGOアーケードはピックアップすり抜けが4回もしたんだけど、確率どうなってんの!?
@Lopi_illust_ FF外から参加失礼します!!
蜜柑と申します!よく二次創作を描いてます!絵描き様なら基本的にフォロバしますのでよろしくお願いします!!!
Round II~!
time to see who survives.
sign up below~!
💉:
Aquí esta su regalo~ soy yo jajaja ja
//voy a estar borrando MD uwu así que tal vez no conteste xd