//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
トマちゃん(@tooma_pic)から指名もらた!!!ありがとう~!!🙌✨
指名は下の方に…!!
#引用RTで絵をあげて5人指名してバトンでお気に入りの絵を載せる https://t.co/Ywt8B1R73i
8月29日開催、第7回目のぺんたぶ絵チャ会のイラストです!本日参加してくれた人は3人でした!
先週は主催主が開催しそびれてしまいました…。
今日は開催できたので、来週も忘れないよう頑張りたいです!
駄漫画描きとはオイラのことさ!👍
そして皆さんが優しいって事…知ってる…‼️‼️
#誰か優しい人が拡散してくれてフォロワーさんが増えるらしい
"Senpai! I decided to help you to not be so trashy anymore~❤️ I shall do my best to cheer for you so... Let's cheer for each other, S E N P A I~"
Reply to this and I'll assign you somethint to choose your FGO favs from
I got DESIGNED BY WADA ARCO (thanks @RookieSenpai 😭✨✨)
I love her arts ❤
And yes, Aphrodite is not a servant, but i love her and i hope she will be playable one day ✨✨
#FGO #FateGrandOrder #FateGO
Reply to this and I'll assign you something to choose your fgo faves from!
I got favourite 4* servants!
Reply to this and I'll assign you somethint to choose your FGO favs from
I got NA 2020/JP 2018 servants (so reruns and second rate ups don't count) https://t.co/uSwA2LS6Ap
"It's getting colder... Just for tonight I will allow you to sleep in my bed, however, don't even think about cuddling me.
Have a good night,piglet."
"Yo-oh~❤️ do you know what time is it, little piggy?
It's time to praise your favorite Kouhai and give her lots of love~"
#引用RTで絵をあげて5人指名してバトンでお気に入りの絵を載せる
みさとさんから頂きました!ありがとうございます😊バトンはアンカーで! https://t.co/XSiMJBN2XO