//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
𝙲𝚘𝚖𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗𝚜 𝙾𝚙𝚎𝚗!
if u have any questions, pls dm me❤️
RTs are appreciated 🥹🥹
FF8 SEED Uniform always goimg be my favorite thing to draw from it.
@FeedYourGames Thanks for this!
Hi I’m Liz, I draw dnd/fantasy art. ✨
めっちゃ爆睡した~😂💕
夜中に懐かしい昔のムサシを模写したよ💖
#公式YouTube も開設されて✨
#髙橋美由紀 先生 #漫画家 40周年だし✨
#ミステリーボニータ 連載26年だし✨
アニメ化してほしいなぁ🥰💕
#9番目のムサシ
#模写イラスト
#アニメ化切望
#秋田書店
#漫画好きと繋がりたい
@VictoryDraws Here’s my artworks btw - which the following you can win from my raffle! https://t.co/L7q6uurVUZ
@Fz15Wr これで最推し間違われないね。
キャルちゃんも可愛いからね〜
ちなみに私の推しはコレ等です‼︎
(さぁ、キャラ全部わかったら凄いぞ〜w)
通学しててわかったけど、プレステVitaが1番なんかこーゆー時に適してる気がするんだよな…
FF10・10-2のセットとCatherine中古で買ってやるか…
@AndresFColl Thanks for this!
Hi I’m liz, I draw dnd/fantasy art. ✨
Can someone tell me why my name is in red with a microphone icon?
I'm very new to this twitter thing and I don't know what it means.
Well, I think it's time we played some catch up over on #DFFOO and get back on track with Laguna and DE:T8! Been a good boy and not touched the banner, so hopefully my patience will be rewarded with a brand new BT? Wouldn't that be lovely!
https://t.co/pGiqPZ5cSK
🦹♀️←このアイコン使う機会あんのかと思ったら何となくアルティミシアに似てたので初めて使うことにします(「魔女」の変換で出るし)
最終形態が「世界を滅ぼす魔女+逆さま」という点でワルプルギスの夜に似てますね https://t.co/oo0zqFrunG
Today's #SoOkayWarmup is @shenanigansen's new girly Shen design!
Scrolling through Twitter today and saw her. Adorable and I love
@castlehavven Thanks!
Hi I’m liz, here’s some of my art. ✨