FF8のタグが付いたイラスト。 61ページ目

8610 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

It’s that time of year again. Send a greeting to someone you love. ❤️

63 145

Absolutely thought Kyo was Squall for a moment when I saw some KoF15 gameplay.

0 4

Happy Valentines Day 💖 Here’s my drawings of FF couples (and Vincent cause his last name is Valentine 😂💦).

0 2

絵垢にもあげたやーつ
おめでとうでしたっ👏🎊🎉

0 6

La réponse était... Quistis Trepe de FF VIII !

Enfant prodige, Quistis devient une SEED à 15 ans puis instructrice à 18 ans. Moins sévère, elle doit faire plus d'efforts pour se faire respecter. Heureusement elle peut compter sur les Trepies, ses fans invétérés !

1 15

折角描いたのでまたリノア☺

10 61

Thanks for the artshare- names Sphelon for those who haven’t heard me yet-

I’m a concept artist artist who loves drawing characters (OCs n fanart) n today’s special? The art of love!
https://t.co/011klm8cmI

2 7

I really miss ff8 sometimes

38 78

リノア推しの方々、BT、FR実装おめでとうございます😆🎉

1 28

It was 's anniversary yesterday, so it's ok to post about it still, right? One day I'd love to draw the whole cast but I guess having a sketch of the best character with the best theme song will do for now.

78 276

ハッピー!

232 640

私の人生を変えたゲーム。
つい最近、てつおさんの考察動画を観てまた遊びたくなりました。当時は意識もしていなかったけど確かに回収しきれていない謎は多いなと思います🤔
スコールは私の彼氏!!


0 1

下絵から進まぬので再録すみません…🙏🥲
大ちこくですが23周年おめでとう!ございました!!!🙌
らぐなくんに出会えてよかった

213 543

「アルテミス」だと神の名だけど、
「アルティミシア」だとラスボスなんだ…

0 2

23周年絵いまだに描けてないから20周年の時の絵置いとこ。。
FFⅧ好きだよ〜!!!

169 580

1日遅れましたが23周年おめでとうございます✨🎊🎉
発売当時から推されてる方々に比べれば日は浅いですがほんと好きな作品……
この二人を知れてほんと良かったです´ρ`)
一応調べてみたけど使うのanniversaryでいいのか……?

26 73

FFⅧが23周年という事で。
スコールのカッコ良さとゼルがいいキャラなのは覚えてるのに、アーヴァインの印象が残ってないのはなぜだ🤔
ちなラグナVSドラゴンイベント時のBGMが好きなんだけど分かる人いますかね

0 1

せひちゃん
あたまが特大に見えますけど
😂😂😂😂😂
(長身2人のせいw)

0 0