FF9のタグが付いたイラスト。 23ページ目

14227 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

Reunion 3/5. I found Zak at times annoying with the exception of encounters with Cloud and other points. Majority of the combat was fine except for the luck aspect for the spinning wheels stuff. The game has a emotional punch post final boss.

0 0

I've been replaying FF9 again and thought id paint my favorite little wizard Vivi.

18 85

1. Post covers of great games
No need to say why
2. Nominate 6 people to do the same





https://t.co/Q5Ioe9fXvz

0 5

M3GAN was a ton of fun to work on. American Doll was the reference point and going from there. Director Gerard Johnstone had a really clear and specific idea for what he wanted.

3 26

Good morning!

FF Count Up continues! With FF8 and its Randomizer done, time to move onto FF9! Oh boy 😅

Art by

Twitch -> Mrhappy1227

19 198

ありがとうございます❣️❣️😭

0 4

と言いつつrkgk
これも楽しみのひとつ

いつまで身長ネタこする気なのか…

この身長だと9メンバーよりでしであ勢が残念がりそう
そんなスコとかバツとかすごく見たい

0 2

今までの、チビくじゃぴ💙💙💙
1枚目はBOOTHでアクキー販売してるよ()

1 14

今までのくじゃぴ全身描き(全身?)左から45分〜2時間45分

今描いてるものは、4時間超えましたワーイワーイヽ(=´▽`=)ノ

5 20

💛Good Night my friends💛
All of my illustrations are available PHYSICALLY!
They were crafted by acrylics on paperboards!🎨

"Rabbit & Cat"
JPEG NFT Owned by 🌸NastasyaParshin
You can have it's physical version for the price of 0.4 $ETH + (postage fee)
Size: 16.5 x 21 cm

15 41

あれやこれやいじくっていたら、なんか良さげな感じが、あれ?ってなったり、ええ〜…どうなってんのこれ?となってて、わけわかんなくなってきた。
そして顔だけは描いてれば良かったwww
この色もう出てこないwww

4 14

I’m kinda digging these ones at the moment.

0 2

落書き。
ビビ・オルニティア(FF9)

4 32


遅筆なので恐ろしく時間はかかるけど、描くのめちゃめちゃ楽しかったです

56 251

我が家近くの図書館前にひっそりと咲いていました😊小さいスケッチ帳で苦手な花に挑戦❗️今日は晴天。風が少し冷たかったですが、日差しはすっかり春🌸明日からは曇りや雨の予報ですが、皆様体調には気をつけて過ごしましょうね🎶
 

0 20

💛Good Night my friends💛
All of my illustrations are available PHYSICALLY!
They were crafted by acrylics on paperboards!🎨

"Rabbit & Cat"
JPEG NFT Owned by 🌸NastasyaParshin
You can have it's physical version for the price of 0.4 $ETH + (postage fee)
Size: 16.5 x 21 cm

19 56

上着と脱いだver

0 2

おけつカット版はこちら。全体像が気になるワって方は、先程のぷーちゃんへのリンクからどうぞ。

0 3

涙が出た。私より絵が上手な人に人格否定された。家族に冷たい目をされた。「お金にならないのに何やっているの?」涙が出た。私のイラストでこんなに喜んでくれる人がいる。「ありがとう」と一緒にお金をいただいた。私もイラストで稼げる。私にもできる。きちんと学ぶと涙の意味が違うんだ。

11 103

『春さる』 ←春が来る事

はてさてジタンは🐒なのか🐈なのかサ○ヤ人なのか?(…ヒトではなかったよね)

色々絵を描きたいのですが如何せん体調不良でサッパリ集中出来無い
りのたん今月中に仕上げたい…もうかなり遅刻してるけどがんばる
と に か く う な じ が い た い 🤕🩹

0 3

I think this tangled au got a lot of interaction, quoted, etc! lots of them dont get super big numbers but I still feel like they got a lot of love with comments and stuff. https://t.co/8GJGXKGOnF

17 46

you: th
me: BE QUIET look at these

4 27

상대가 어느 정도 가까워지면 공격을 개시합니다

회전 부분은 정확히 5바퀴

이건 뭐 거의 텅 푸루의 '선풍강권'이네요
아랑전설은 이 포즈로 공격하는 기술이 너무 많음 ㅋㅋ
선풍 성애자들

0 0

iirc these others as well got decent attention? got no clue as to why on shinji though

1 17

Zidane/Garnet art I drew a while ago because why not!

11 22