//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
Its been a while since I did any art for fun, so I set some time aside for myself to do so. Been watching bf play FF9 for the first time, so I was inspired. I may do Vivi next.
FFIX 20th anniversary postcard from @TonyxsteveStony was arrived!!! It really look gorgeous❤️
Thank you so much for an amazing art and a chance to join your postcard giveaway event xD
Buenos días ❤️
Espero que tengáis unos días hermosos y que estéis sobreviviendo el calor como podáis, mi única arma frente a él es un ventilador pero voy ganando la batalla.
¿Y vosotros como lucháis contra él calor? ¿Que planes para no morir de calor hacéis?
🎨mare (pixiv)
# いいねした人に落書きを送りつける
5枚目 ジタン(原作ver)
ものすごく久しぶり更新になってしまいました💦原作ジタンにはこういう表情して欲しさ…!
屈託ない笑顔で笑っていて欲しい☺️
Garnet / Dagger (with her whoooooole lot of hair), loved drawing her and had a lot of fun!! 🥰 #FFIX #FinalFantasy
Does it count as a redesign when I drew her a total of 1 (one) time and it was this vague bust
I ended up changing her eye colour but I really really like overall colour scheme.........
Hace poco uno de los juegos de mi infancia cumplió 20 años, todos ellos llenos de magia. Este es mi pequeño tributo a esa fantasía final
#finalfantasyix #garnet
Poor Freya Crescent. Her people get obliterated, her love doesn't recognize her after searching for him for years, and the game wants us to feel sorry for that two-bit monkey tailed hack of a jerkwad instead. I feel like #FinalFantasy IX had a lot of misguided issues here.
Buenos días a todos ❤❤
Tener un hermoso fin de semana lleno del descanso que merecéis después de darlo todo durante la semana.
Hoy me toca hacer un par de cositas pero me dan un poco de palo. Cada día estoy más vaga y más Snorlax ❤
🎨sui (petit comet)
Decided to go back and remake an old drawing from 2017, back when I was getting my start drawing