FF9のタグが付いたイラスト。 246ページ目

14227 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

Its been a while since I did any art for fun, so I set some time aside for myself to do so. Been watching bf play FF9 for the first time, so I was inspired. I may do Vivi next.

7 16

えぞぴWOLとクジャすき~❤

39 93

FFIX 20th anniversary postcard from was arrived!!! It really look gorgeous❤️
Thank you so much for an amazing art and a chance to join your postcard giveaway event xD

1 4

Buenos días ❤️

Espero que tengáis unos días hermosos y que estéis sobreviviendo el calor como podáis, mi única arma frente a él es un ventilador pero voy ganando la batalla.

¿Y vosotros como lucháis contra él calor? ¿Que planes para no morir de calor hacéis?

🎨mare (pixiv)

3 32

# いいねした人に落書きを送りつける

5枚目 ジタン(原作ver)
ものすごく久しぶり更新になってしまいました💦原作ジタンにはこういう表情して欲しさ…!
屈託ない笑顔で笑っていて欲しい☺️

14 50

ツイステはラギーくん、FF7はレノ、FF8はゼル、FF9はジタンが好きだなぁ〜
(みんな顔がいいッッ)

0 1

You are not alone...🥺 🥺 for my friend 💪💪

36 124

Garnet / Dagger (with her whoooooole lot of hair), loved drawing her and had a lot of fun!! 🥰

8 11

FF9のエーコ。とってもかあいい。
ウイユヴェールにジタン、ガーネット、ビビ、エーコで行ったのはいい思い出です(白目)

73 248

Does it count as a redesign when I drew her a total of 1 (one) time and it was this vague bust
I ended up changing her eye colour but I really really like overall colour scheme.........

0 3

さんからバトンいただきましたー
色んな絵を描くよヽ( ̄▽ ̄)ノ

1 14

悪霊退散(物理)

44 176

証拠だけあげとこう

0 0

Hace poco uno de los juegos de mi infancia cumplió 20 años, todos ellos llenos de magia. Este es mi pequeño tributo a esa fantasía final

24 45

男2女1というと幻水Ⅱ主人公ズ

0 3

お騒がせしたせめてものお詫びに持ち手が左右間違えてたことに完成後に気付いた練習絵でも供養しとこう…

9 18

did a doodle of vivi from ff9 as per request

3 10

Poor Freya Crescent. Her people get obliterated, her love doesn't recognize her after searching for him for years, and the game wants us to feel sorry for that two-bit monkey tailed hack of a jerkwad instead. I feel like IX had a lot of misguided issues here.

0 1

Buenos días a todos ❤❤

Tener un hermoso fin de semana lleno del descanso que merecéis después de darlo todo durante la semana.

Hoy me toca hacer un par de cositas pero me dan un poco de palo. Cada día estoy más vaga y más Snorlax ❤

🎨sui (petit comet)

0 18

ジ!!!力尽きちゃったのであげちゃう

8 57

サンフラワーロッドエーコちゃんはやく見たいな〜〜〜〜

11 57

Decided to go back and remake an old drawing from 2017, back when I was getting my start drawing

38 194

so there's this monky 😳

0 6