FF9のタグが付いたイラスト。 249ページ目

14227 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

i absolutely love this type of character design and i will more than likely like any character if they have this type of design

3 15

FF9って20周年なんですね❗️
もうそんなに経つのか〜🤩
おめでとうございます🎊

美人受けが好きなのでコケティッシュな美人のクジャは受けですね❤️
そんなクジャが翻弄してほしいのは皇帝でーす❓マニアックかな😅

6 19

Thank you to for tagging me and thanks for the thread, !
Hello, I’m Tamago/Egg! I’m based in the U.K. and love doing character art 💪🏻
Tagging and because they totally deserve some love!

2 6

Adult Zidane and mini Kuja part.2😇
My friend think of a good reason why Kuja is in mini size cuz it's post ending and he needs to save his energy, so he's in low battery mode😂

44 138

おそようございます

夕べちょっと頑張った
(;´・ω・)ウーン塗った感じが思ってたんとなんかちょっと違う…
ウチのジタンはディシディア寄りの細部省略

ともかくあらためまして20周年おめでとうございます

0 1

リューイ「お礼を言わねばならないのは、俺の方だ」
サクヤ「リューイさん…」

いつのまにか東の空が薔薇色に染まり、小鳥が囀りはじめました。

サクヤ「リューイさん…もう行かれてしまうのですか?」
リューイ
「ああ。俺が昨晩ここに泊まったことは、誰にも知られない方がいい。」

https://t.co/i8N1bOVYbU

0 4

Oh that's easy ~ Suikoden II

The game has such a great & tragic story, it captured my fantasy for many years. Also there are so many characters there (even if they only have a few lines beside the main ones) that everyone can find there special one.

A bit like FGO now..huh... https://t.co/ncIl1L2LfC

0 6

i wanted to practice my rendering/painting style so i did a little vivi study based on his ffix design 💛

23 61


最後にエーコとモーグリ_(:3」 ∠)_
昨日のビビと似た感じになっちゃった🤤

2 23

ジタン&エーコ(FF9)

「ジタンジタン、あのねっ」
「はいはい、何ですかお姫様」
そんな感じ。

エーコが…6歳児に見えないのはいつもの事です、ホントすみません。
水彩画。

0 1

ジタン(FF9)

1 2

ジタン描いた。 そしてもう一度言う!!FF9、20周年おめでとう🎉

1 5

ジタンくんたまにはカッコつけなくていいんだよって思うよわたしは👴(お姫様来たとこ)

0 14

Porfavor busco opiniones sean buenas o malas, han sido 4 horas de musica de JoJo's y Final Fantasy y la verdad me ha encantado el resultado sodjasd. Usare mas este estilo, se ve mucho mejor(?)

10 14

I've done some FF art, not from XIV yet but would be awesome to give it a shot ^^
Here's rest of my portfolio: https://t.co/u0WkrYqto7
And my prices: https://t.co/3tYvc01alC
You can DM or email me.

1 3