//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
i absolutely love this type of character design and i will more than likely like any character if they have this type of design
FF9って20周年なんですね❗️
もうそんなに経つのか〜🤩
おめでとうございます🎊
美人受けが好きなのでコケティッシュな美人のクジャは受けですね❤️
そんなクジャが翻弄してほしいのは皇帝でーす❓マニアックかな😅
@Cascuda_ Thank you to @JonDunham for tagging me and thanks for the thread, @Cascuda_ !
Hello, I’m Tamago/Egg! I’m based in the U.K. and love doing character art 💪🏻
Tagging @sandforte and @Sooneaaa because they totally deserve some love!
Adult Zidane and mini Kuja part.2😇
My friend think of a good reason why Kuja is in mini size cuz it's post ending and he needs to save his energy, so he's in low battery mode😂
@madhureshsethi @BrokenBridgeGXB @Paul72717 @HeikkiOjala @MSpadine @yianniseinstein @frielingbailey @Edward733 @MikiMiyazaki13 @SophiaPapadop10 @medo7093 @JasonWalton1206 @KVajpayaee @EnzoDeLuca19881 @akatovo1 @CharIieBomb @Katyayan27 @robtropper @vairton5550 @RulesBenitez @RosaTrunk @GajonJair @LisaTruthJohns @beautifulpic777 @ZEYNAZERDA @shinunao2 @AnneEventsCo @pilarmartinprie @minerk523 @mlkjhpoiuayoube @charris197 @MMuller2019 @LorenzoRossi29 @AnnaBal21262002 @domrabotnitsa_b @ly_domrabotnica @nyanya_iz_obny @sidelka_ @nyanya_Masha3 @VONMAACK @IsadoraDem45 @PolishRoyalGoat @johnhhynd1 @lahunajl @h6o35 @QQ67boEdvskKdCo @RedBootChicken never ending story of peace & love for friendship on the world
おそようございます
夕べちょっと頑張った
(;´・ω・)ウーン塗った感じが思ってたんとなんかちょっと違う…
ウチのジタンはディシディア寄りの細部省略
ともかくあらためまして20周年おめでとうございます
リューイ「お礼を言わねばならないのは、俺の方だ」
サクヤ「リューイさん…」
いつのまにか東の空が薔薇色に染まり、小鳥が囀りはじめました。
サクヤ「リューイさん…もう行かれてしまうのですか?」
リューイ
「ああ。俺が昨晩ここに泊まったことは、誰にも知られない方がいい。」
#旅猫リューイ https://t.co/i8N1bOVYbU
Oh that's easy ~ Suikoden II
The game has such a great & tragic story, it captured my fantasy for many years. Also there are so many characters there (even if they only have a few lines beside the main ones) that everyone can find there special one.
A bit like FGO now..huh... https://t.co/ncIl1L2LfC
i wanted to practice my rendering/painting style so i did a little vivi study based on his ffix design 💛
ジタン&エーコ(FF9)
「ジタンジタン、あのねっ」
「はいはい、何ですかお姫様」
そんな感じ。
エーコが…6歳児に見えないのはいつもの事です、ホントすみません。
水彩画。
ART TRAIN!! 💞
Os dejo otros tantos artistas maravillosos
@neko2lyra
@Nixarim
@LoColleProject
@NanakiCosmo
@franciscokobo
@MonFerArt
@MonFerArt https://t.co/8YapZ9Cev3
Porfavor busco opiniones sean buenas o malas, han sido 4 horas de musica de JoJo's y Final Fantasy y la verdad me ha encantado el resultado sodjasd. Usare mas este estilo, se ve mucho mejor(?)
@Eskalia I've done some FF art, not from XIV yet but would be awesome to give it a shot ^^
Here's rest of my portfolio: https://t.co/u0WkrYqto7
And my prices: https://t.co/3tYvc01alC
You can DM or email me.
Your pet and what they’re named after https://t.co/kXKYp9p9Hv