FF9のタグが付いたイラスト。 266ページ目

14227 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

もそもそとお祝い絵を描いとります…_φ(・_・

0 5

many neko-jiro,…so happy…

1 7

Got around to trying the trend.^^ Surprisingly difficult to get as much out of your 256 tris as possible!

9 21

9右に足突っ込んだ当初から神絵師と崇め奉っていた和之介先生が、僕のクジャジタ線画に色塗って下さったの!!!!ありがとうございます!!!!(*´Д`*)シアワセ!!!
私の色塗り環境はマウスしかないので、こんなかっちょいい塗り方は真似できません(汗)

0 9

絵をかいてないわけではないんですけど…心がff9で忙しくて…

0 8

Thanks to everyone who joined the stream!

6 37

エーコたん(*´ω`*)

1 19

i was tagged by
Hello I'm Roe. I mainly draw chibis. I'll do the occasion twitch emote and ff3 style art too! I cosplay and have a shop! https://t.co/VqNxCzIwYH
tagging... uhhh.

2 2

Vivi from FF9! Felt good to finish this one!

5 12

色塗り懲りた筈なのに、丁度良いクジャジタ絵の線画があったから塗っちゃった!!!

0 3

"Essere o non essere... Una linea tenue come la nebbia che svanisce al mattino"

9 24

やっとFF9クリアした🥳カード大会に苦戦したり、ラスボスに何度も敗れて難しかったけどラストが感慨深くてめちゃめちゃ泣いてしまった😭

0 7

New page of Descending from space is out!
Tapas:https://t.co/kN6VIXaJfP
Webtoons:https://t.co/RG9tuzCHlp
Bonus panel made by my friend Roomsinthewalls
https://t.co/Oc1OeZ4zXc

0 2

20周年の絵真剣にやってる(進んでるとは言ってない)ので少し落書き…

0 2



フライヤ、クイナ、エーコ、サラマンダー
以上です〜描いてて超楽しかった😊💕

22 71



ジタン、ガーネット、ビビ、スタイナー

24 74

ビビちゃん メイキング動画☺️

3 35

出来ましたー!
ビビちゃん🧙‍♀️✨✨✨

ぺんぺんさん、リクエストありがとでした🥰💕

0 40

今のうちに一回描いておきたかったビビ、バランスクソ難しい

2 6

配信で私がたびたびFF9の話をするので、たまにプレイしてくださってる人達がいて嬉しいです。
みなさまも時間があればぜひ。
1番好きなゲームのひとつです。

175 1209

Time for more design series work...

2 12

hey! she so good, she was given two. and thanks to for colouring her

5 14

My headcanon for the Zucker on my island.
A smol and naive boy setting out on his own for the first time.

0 2