FF9のタグが付いたイラスト。 274ページ目

14227 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

大抵の作品で三角帽子やローブの利点は説明されないので、リアルさを求めるとただの伝統衣装として排除されやすいあれ。
そもそもリアルじゃないものを楽しんでるので、過剰にリアルさを求めるのもよくないかなとは思う。

121 140

After trying to remember (for a long time) here are 4 childhood games. Tagging and https://t.co/uWHZtY1wjP

0 0

FFⅨ コンデヤ・パタ

8 35

Taking a moment to appreciate some of my favorite girls in RPGs ever.

5 161

フカミさん( )からリクエストいただきました、FF9のビビです~!ビビの隣にエーコ欲しい・・・!と、勝手につけたしてしまいました笑
FF9はFFナンバリングの中でも一番好きで何百もイラスト描いてきたので何年も描いてなかったけれど手が覚えていた!リクエストありがとうございました~v

5 20


きどさんからいただきましたー!メンズ指定だったのでよく話してるロビンくんやごこちゃん除いて昔ハマってたジャンルから…

普賢真人(封神)
サイガ(神羅)
ビビ(FF9)
タカジョー・ゼット(デビチル)

リレーはこちらもアンカーで💦すみません💦

0 4

忘れた頃にやるタグ
FF9のジタン
FFシリーズで一番好き…かっこいいんだよなあ
一度折れるけどまた立ち上がるところも大好き
# ふぁぼされた数だけ普段は呟かない好きなキャラを簡単に描く

12 26

Hi! thanks for follow! I am an artist of color-blindness in the eyes of contemporary art. my art=

0 0

WILLパーカー届いた〜〜(*´◒`*)再開したらまたシアトリズムしに行くぞ行くぞ

5 21

Garnet Til Alexandros XVII (Final Fantasy IX)

58 457

Thanks for tagging <3

I mostly like to paint fantasy stuff :)

I'll tag 'cause he is amazing and I don't know who other I could tag <3

2 5

ひっつきクジャジタ!!!

0 2

手繋ぎスコジタ!!!!

0 6

ジタン リプきた〜のやつ

13 61

サディさんに回していただきました…っ!!  好きなジャンルのヒロインで気に入ってるヤツ4枚! 

2 17

久しぶりに絵が描きたくてリハビリも兼ねて昔の絵を描きなおしてみた…
FF9のジタン君

0 2

I'm a little late to this joke but...

1 6

doodles

First one base on thewindowsshutdownnoise post on tumblr of Ink and Error canon height

Second one is Wild West AU by on tumblr that stole my heart because this kind of AU is ABSOLUTELY MY WEAKNESS!

33 287

"Please deliver this letter to Zidane "

5 2

And done! Still getting used to colouring on CSP. A dynamic Garnet til Alexandros charging into battle for her kingdom is all that I live for. ✨

71 163

maeva if ur out there i miss u

0 0

Соберу несколько любимых рисунков в один твит и буду просто сидеть и хвалить себя. Давно хотелось это сделать, а всё это дело с очередным днём репостов просто дало мне оправдание.
👁️👁️👁️

2 11

Kofi doodle of Kuja for !

29 74

Princess Garnet fanart.

~ Squall 🦁❤️

Credit to the artist, please support:
https://t.co/A2x2GEvN1k

1 1

最推しFFはFF9なので過去絵見て見てお願いお願い

0 5

この方の描かれたベアトリクス様が
美しすぎてつらい

9 57

Let's go brother, to the place we'll return to someday...

141 361

メイ→5月生まれなので
クレセント→FF9の女性竜騎士フライヤ・クレセントから

0 1