画質 高画質

今日のインク絵
〜素敵なアドリブリモート連弾〜

2 226

I always wanted to do a “step by step” art post - so here’s one of my boi, Rascal, made during my velocity lab

Wanted to try & develop a more comic style as well for my upcoming story - what do you think?

...Ya’ll know I’m making a comic right?

3 10

今日のインク絵
そらうちらの頭が着たとあっちゃ、描かないわけに行かないもんね😆


杏飴とか食べてそうかな、、(妄想)

11 182

遅くなっちゃったけど
今日のインク絵

うちの母のお気に入りは、キャップ姿

2 172