画質 高画質

Town map I’ve drawn for a friends scenario. I really enjoyed drawing this one, especially the ruins - I like drawing ruins.

19 88



最近iPadpro買ったばっかなので枚数少ないです
伸び代はあるはず

よろしくお願いします

0 8

やっぱアイビスの方が描きやすい…( ̄∇ ̄) '
せっかく描いたので供養😭





4 10

오늘의 은 간략한 의문, 디아블로 시리즈 풍 핵앤슬래시 RPG 게임 속 포션 이야기입니다. 체력 약재인 레드 포션과 마법 약재인 블루 포션은 실제로 맛이 어떨까 정말 체력 회복과 식감으로 플레이어를 만족시킬까 이런게 궁금했어요 ㅎㅎ

0 0

Day 108/333
日本の夏🌞

Decently used HEAVYPAINT after updating ! Amazing app🌞
Thanks for my teacher helping me out !

0 2

옛날에 그린.. 그림에 어쩌구 가면 디자인,,,,,,,

3 7

God Would Have Mercy!
- Rambo, First Blood

I had to, cuz I'm an 80's Film Fan.
on the for them

0 5

Hey guys! My best friend introduced me to and this is my first attack. 😁
Attacked: [an elf paladin named Hayatem].

1 2

우주에 홀로 남아 지구와 교신을 시도해보는 토니 스타크

0 0