画質 高画質

First model made in Zbrush

(Para los hispanohablantes, si, es Filemón)

1 16

そろそろシン・ウルトラマンは分割に入ろうかな。

3 12

ビオゴジ、ギドゴジのあたりで使われたアップ用メカ入りスーツの顔ってこんなイメージ。歯茎が出てて、目を閉じたり、憎たらしい顔になったり。#zbrush

3 6

ダブルアクション

0 3

足回り固めてた。
手首と髪の毛やりたくないけどやらなきゃいけない状況になってきた。めんどくさいよぅ

3 19

20230129 witch hunter。ZBrushで創作。

2 17

深海怪獣グビラできました!
シワシワと色塗りたのしかったです。


2 7

Next entry of DJ Animal series , tbh I haven't named it yet!
Feel free to suggest any names that seems proper to this monkey boy! 😂🤘🏼

0 4

A little something I have been working on in my free time, trying something new from my previous projects.

Will definitely take it to the finish line (eventually)

All done in Zbrush for now

10 130

なんか途中までやってたみたいだが、思い出せないし、これから修復できる気がしない。

0 0

🎲11🎲
I just finished this, and I saw idol costumes right away🥹
looks like I have something to draw again✍️😅

1085 6613

💎🎲 not pictured: bae standing on her tippy toes

50 277