画質 高画質

iPadProもらった
たのし

0 0

ชอบวาดตากลมปุ๊กปิ๊กแบบนี้จังค่ะ ❤️✨
ต่อไปได้เวลาวาดคริสมาสแล้ว /_\ แหะๆๆ

1 7

モーニン♬年末年始はテレビ📺は特番ばっかりで朝とか、時間がわからなくなる。゚(゚´Д`゚)゚。w

9 77

I did some art today of my sona Rein! This character was created as a commission from the wonderful @/randombreadslice and species created by @/aspexofsalt

2 10

これは実験作です。キャラは以前頑張って描いていた吸血少女もしくは八重歯の少女デスw(知らんがなw(笑)色々、難しいデスネ。゚(゚´Д`゚)゚。ご意見、アドバイス、ご批判、ご批評お待ちしております♪

7 64




人物の練習でキングダムの吉沢亮さんを描きました。
加工した絵の差分も一緒に。

(iPadpro、procreate、pixlr使用)

2 14

pour la liste de

« quelque chose que j’aime faire »
Manger !! 🤤😋🍽

1 10

BT21 Charms!

Don’t forget that I do make customs charms for people! There will be an official site soon for this so keep an eye out!

1 4

Trying Artstudio Pro again. Anti-matter 🖤🔪💀👽

0 4