画質 高画質

I've been thinking for a while now that I should draw bagtan so this is it! Suga come back soon in good health and we miss you😢❤️#BTS

0 3

pour la liste de

« mon amour de jeunesse fictionnel »
Je ne sais pas si c’est elle ou les 🤣🤣

6 17

This dude has a style that makes me miss drawing. I look at this work and I think...why aren't these toys? Wow. Never stops amazing. Also, check out Shardbound

Artist •

2 15

Good afternoon ❗️肩が凝って仕方ないw右利きだけど、左肩がこるのは使って無いから❓今からマッサージに行って来ます♬寝そうw(笑)#イラスト好きさんと繋がりたい
↓練習

4 78

Just working on a lil piece for myself. Trying this whole digital painting thing again!

0 3

I don’t normally draw dragons. But my sister wanted to collaborate on a Xmas present for my mom. She’s been doing drop paintings, and gave me a start to do a piece. Here’s a doodle of what I plan to paint tomorrow

1 1

Good morning ‼️版権キャラデス。やっぱり模写は練習になるなぁ〜w自分のキャラの倍時間がかかったw。゚(゚´Д`゚)゚。 このキャラが推しデスネ_d( ̄  ̄)

3 74

I miss you ~
I love you ~
And we are 2020. In this year too;
You did well my angel.💚
.
.
.
i feel better now after years~
.

3 9

友人にiPadPROでお絵描きさせてもらいました。
ちょうたのしい…かう…

8 33

ipadpro買いましたの絵

7 29