画質 高画質

Finally got back to a bit of artwork on the iPad … featuring , I hope you guys enjoy!

2 67

This is the most recent piece for Tegn, illustrating a key moment in the prologue I've been working on over at Patreon, so have a gander, and if you should be tickled, check out the Patreon

14 202

頑張っていつもよりは低浮上なのでもう許してください((
今日、友達にiPadProとアッポーペン借りてあいびすでお絵描きしたんです…楽しすぎて…欲しくなりましたね…落書きでさえ楽しくなっちゃうね…(時間なくてちゃんと仕上げ出来てない)
ピアス!!!!!!

0 2

pour la liste

« mon opposé »...
Bon, là c’est plutôt mon retourné, mais j’avais pas d’idée.🥸😅

2 16

「私は絵が描けないので」って言う方がいらっしゃるのですが、描いてたらそのうち描けるようになるので!!ぜひ描いてみてください。椿子ちゃんみたいに勢いでiPadpro買おう。2013年の私より、今日の私は確実に絵がうまい!!えらい!!と思って描いてます!(ましろ

10 189

フリートにもあげてたけど↑のメイキングFULL✋描きはじめがあいかわらずアアアア なんちゃってバッシュ背景はちゃんと自前で撮ってきたやつ使用すよ

3 10

This is Joseph again from the Model Index Database.
Done on me iPadPro with

0 3

FINALLY DONE WITH SOME OF MY COMMISSIONS!

i had lotsa fun drawing this piece because of them xmas sweaters!!

2.49am. Ipad at 4% battery. I think i can sleep now.

1 12

I ended up having visuals of this man last night before sleeping so I had to draw him. for 2020.

0 2

真面目少女、派手な下着に挑戦❗️同じキャラを描いてると感情移入してチョット可哀そうになってきた?w

4 74