画質 高画質

Amo este ship, así que hice un fanart del webtoon de ✨💚💜

12 120

"Dentro de cada uno de nosotros, está la semilla del bien y del mal. Es una lucha constante sobre cuál ganará. Y uno no puede existir sin el otro."

0 1

ジンベエザメに乗ってゆらゆら回遊したいな

0 20

it's been a long time since i posted an original piece so here is ophelia-inspired art !! ^-^

5 7




来世では
誰にも見えない透明に
争いなども見えない場所で

I wanna be transparent that no one can see in the next world, in a place where you can't see any conflicts.

0 3

🌸🌊| SUMMER DAY |🌊🌸

Coucou ! Un petit peu de soleil en ces temps de rentrée☀️ Le beau temps me manque déjà...
----
Hi ! A little sunshine for the start of the school year ☀️I miss sunny days...

0 6

在草叢之中睡覺的光蟲,蜷縮在自己的光球之上

很感謝委託者領養了一隻光蟲,還委託了這張休息的圖!
之前只認真畫了光蟲發光的飛行模樣,卻沒有畫到休息的暗光狀態
趁這次畫好畫滿,超開心的!

1 1

Tengo este dibujo hace 5 siglos y recién ahora se me ocurre subirlo Dios duermanme no me banco

0 1

yknow... i've been meaning to upload this for a long time, but i never got around to finishing it till now.

2 4