画質 高画質

Voici l'avancement que j'ai pu faire ce week-end ! Prochain WIP, j'avance le rendu puis je corrige les erreurs :)

0 1

■ レゾンデートル

𝐊𝐏 きらさん

𝐇𝐎𝟙 なやくん
  ✧  多喜 櫟
𝐇𝐎𝟚 八継ジノ
  ✧  雨堤 薊

END ✧ C-1
12c2f。両生還!出目とRPが熱くて...最高の物語でした...
これからも続いていく、ずっと。

1 15

多箱屋商会様作「鰯と柊」
KP:アサキさん
PL:ふじもとさん(坂崎 燈)栗田(天祐 楽々)

END-2両生還です
面白かった~~~~~本当にアサキサンまわしてくださってありがとうございました
相方のふじもとさんも本当にありがとうございます♥
chu♡我儘信者でごめんなさい
これからもよろしくね!

0 6

Hello 🥰 I’m Rhia, an Autistic lesbian artist who loves drawing women! I’m available for commissions (with a 25% off deal until the end of March)

1 4

One of the first characters to come after Jerikko's vanishing was Mika. Mika's a descendant of MonteLocts, supporters of the Warlocke that wanted to end the world.

Shes completely ignorant of her history, swept by the legend of the Hero to be a great Witch of Woad for T.O.W.E.R.

0 4

◤call of cthulhu
『問:死の定義を教えてください』

▌KP つかさ
▌PC/PL 福笑 火輪/ふかさん

END αにてシナリオエンドです。

事故です‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️いっぱい悩んでいただいてね.............ほんとにありがとうございました..........................

0 7

CoC6版「FRaTRlCiDE」
KP:スゥトロングさん
HO1:Rory・j・Falconar(eolさん)
HO2:Seth = Daltrey(うぇびん)
HO3:Samuel・Lee・Sanchez(かつきさん)
HO4:Elijah・Lindsay・Sanchez(綺町さん)
END1全生還です
出目がカス過ぎましたが皆さんに支えられて何とかなりました。ありがとう自陣

1 1

CineAsiaUK
CineAsia will be held at the end of April, synchronously in China and the UK, bringing an exciting new movie to the audience:✈Do

you know what movie it is?[cool]

Please continue to pay attention~

We will meet in the cloud! 🛫

83 196

Today is the final day of the Nintendo eShop for the Wii U and 3DS...Well it's the end of an era y’all

19 192

6.Dead end-藤吉夏鈴

"否定されたアイデンティティー
悲観的な大人達へ
振り返って一言言う
安い愛を押し付けないで"


 

47 316

シナリオ:花が枯れるその日まで
KP:人類様
PL:カサエル
生還END
お疲れ様でした!
26歳パイロットさんでした
いや~若い子やるの緊張したけど、のんびりした子だったからやりやすかったかな
楽しかった!
ありがとうございました

0 4

tsubomi and mob end up besties when theyre older

227 1314

烏が群れては、無彩色
KP:燃やしさん
HO1:断千津テト(KYOさん)
HO2:蜜(かものうさ)
HO3:深山射墨(あのむ)
HO4:雛古鳥(蟹さん)
極彩色END-FからのIF世界線、END-D 全ロストにて終了しました!!!!!!!!!!!!!KP・PLのみんなありがとう!!!!!!!!!!!!!!!自陣愛してる

4 12

𝘾𝙖𝙡𝙡 𝙤𝙛 𝘾𝙩𝙝𝙪𝙡𝙝𝙪
「心臓がちょっとはやく動くだけ」
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
KPC/KP : 桜庭凛/やん丸
PC/PL : ポラス/ウロ

▽END 1
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
これが、心はや…………………………
めちゃくちゃになった

0 5

❚ END A 生還

生還だぁ!!!!!おつかれさまでした!!!
不死崎、お前ってきれいだよ・・・・・・・描写が最高でずっとうれしかったです ムチャクチャいいシナリオ 卯生もちょっとデカくなって帰ってきた気がします またどっか行こう!!!!!

0 1

High Card, Really liked this one, wish more characters were fleshed out, love Finn/Chris. Story is pretty good but not a whole lot happens. If there wasn't s2 the end would be kinda upsetting. Animation/Art/Sound all good. Needed like 30 eps I just want more~

0 5

┊Last Chapter 『誰が為の人類讃歌』 end.

0 19

in the (english) text all Junpei's nicknames end in -tan but in the (japanese) VO he calls Yukari "Yukaricchi"

0 2

AUCTION LIVE
ORANG INFECTED!!
x
It's monster catching time!!

Reserve: 0.5 $SOL
Tick: 0.25 $SOL
End: 24 Hours

Don't fall asleep monsters will attack you !!
https://t.co/c071FBqgRY

7 21