画質 高画質

I’m Nova! I draw and sculpt mostly mcyt. I’ve done other fandoms aswell!

Cool artists you should follow:

0 5

I’m Nova! I draw and sculpt mcyt. My goal is 100 followers :D

Cool artists to follow: ^-^

4 10

Congrats Crys! You’ve been hitting these milestones like crazy - super deserved!

I’m Nova! I draw and I sculpt :D

1 3

perez gave tia a present, a rose ruby and a necklace. perez sculptured the rose ruby to give it to tia and when he put the necklace to tia himself, he said “pretty” while blushing BOY IS SO IN LOVE

19 130



初ゲーム開発で、
初の3DでのRPG作成に挑戦中。
3DCGも初。

担当:
企画原案/脚本・演出/キャラクターデザイン/モデラー/役者/

使用ツール:
Unity / Zbrush / Blender / nomadsculpt / Procleate / CLIP STUDIO PAINT

クリエイター仲間募集中
よろしくです。

1 6

Gm Fam!🌈☕️💗 Happy Sunday 🌈🍀

Choose your prefer sculpture on

✨ Floor 0.09 ETH
🍀RT , please ❤️

https://t.co/ovnqLIux4D

0 4

Ainda bem q alguém disse, me desculpa a arte dele é horrível
Eu nunca consegui entender como tanto streamer grande escolheu justo as artes dele pros emotes

0 8

Progress. Multi-res sculpting his clothing next. The clothing creases were alarmingly easy to do...

2 11

Nuevo estilo!✨ en lo que no estaba, cambie mi estilo de dibujo uvu
pido disculpas si me desapareci sin decir nada, la verdad es que ya no puedo dibujar porque los estudios y cursos me mantienen ocupada 😔

aqui dejo dibujos que hice a cambio de adopt 🤧💕

9 45

Boa Noite Pessoal o/
Infelizmente Hoje não vai Ter Live Desculpa o/
Motivo ? Umas Paradas ai
uns Testes pro "Churras da Rapozas"o/
Mais Amanha 27/02 as 21:10 Vamos Ter o "Zera ou Desafio" Normal OK ?

0 7

Just saying, already Shogun's outfit has got to be one of the hardest sculpts I've had to make

Honestly!!! We still got a long way to go, but how's it looking?

2 66

Recien me conecto, una disculpa u.u

0 2

I'ma try to pick Zbrush back up again, made a quick scifi-esque helmet to test waters (the human bust is default). It's been a good dang while since I last touched it (not that I was ever an expert...), hopefully MAYBE I'll get to a level good enough to sculpt Tennogen stuff!

0 6

re dibuje la ficha d este oc q nunca volvi a tocar disculpame edric

1 8

Mango me hiciste llorar, disculpate

0 2

Acho que vcs devem ter percebido que esses últimos dias não teve anfíbio diário e mil desculpas :((
Mas é que tá complicado auxiliar tudo com a escola e tals, mas prometo que em março vai voltar a frequência melhor, por enquanto, fiquem com esse desenho extra :D

3 16