//=time() ?>
@lyreloop I’m Nova! I draw and sculpt mostly mcyt. I’ve done other fandoms aswell!
Cool artists you should follow: @Artisticnerd98 @TheBestJsALoser @jultenhart @ArtRaychu
@SketchEhm I’m Nova! I draw and sculpt mcyt. My goal is 100 followers :D
Cool artists to follow: @Sejkome @bubble_tea_hour @ArtRaychu @Artisticnerd98 ^-^
@darugona_ Congrats Crys! You’ve been hitting these milestones like crazy - super deserved!
I’m Nova! I draw and I sculpt :D
perez gave tia a present, a rose ruby and a necklace. perez sculptured the rose ruby to give it to tia and when he put the necklace to tia himself, he said “pretty” while blushing BOY IS SO IN LOVE
Marnie from Pokemon Sword and Shield
https://t.co/rPDuBX8X0y
2D Illustration by @morimokimori (https://t.co/ynbZG7aLhB)
#3dmodeling #3dsculpting #zbrush #blenderrender #Pokemon
#一次創作相互フォロー大会01
初ゲーム開発で、
初の3DでのRPG作成に挑戦中。
3DCGも初。
担当:
企画原案/脚本・演出/キャラクターデザイン/モデラー/役者/
使用ツール:
Unity / Zbrush / Blender / nomadsculpt / Procleate / CLIP STUDIO PAINT
クリエイター仲間募集中
よろしくです。
Gm Fam!🌈☕️💗 Happy Sunday 🌈🍀
Choose your prefer sculpture on @opensa
✨ Floor 0.09 ETH
🍀RT , please ❤️
https://t.co/ovnqLIux4D
#nft #NFTCommmunity #NFTGiveaway #NFTProject #ArtistOnTwitter
@1999yuung Ainda bem q alguém disse, me desculpa a arte dele é horrível
Eu nunca consegui entender como tanto streamer grande escolheu justo as artes dele pros emotes
Progress. Multi-res sculpting his clothing next. The clothing creases were alarmingly easy to do...
Nuevo estilo!✨ en lo que no estaba, cambie mi estilo de dibujo uvu
pido disculpas si me desapareci sin decir nada, la verdad es que ya no puedo dibujar porque los estudios y cursos me mantienen ocupada 😔
aqui dejo dibujos que hice a cambio de adopt 🤧💕
Boa Noite Pessoal o/
Infelizmente Hoje não vai Ter Live Desculpa o/
Motivo ? Umas Paradas ai
uns Testes pro "Churras da Rapozas"o/
Mais Amanha 27/02 as 21:10 Vamos Ter o "Zera ou Desafio" Normal OK ?
Just saying, already Shogun's outfit has got to be one of the hardest sculpts I've had to make
Honestly!!! We still got a long way to go, but how's it looking?
#3dart #raidenshogun #ei #genshintwt
Acho que vcs devem ter percebido que esses últimos dias não teve anfíbio diário e mil desculpas :((
Mas é que tá complicado auxiliar tudo com a escola e tals, mas prometo que em março vai voltar a frequência melhor, por enquanto, fiquem com esse desenho extra :D