画質 高画質

Told you guys we’d have some color, eventually.

This was also a commission piece!

2 32

描いた。
着物の訳わからん模様何とかしてくれ、
描くのに3000時間かかったわ!w

あんまり詳しくないけど、
名前はたしかワカサギ姫だったと思う、
一番可愛いと思う…。

   

0 2

I'll give an iPad Pro to a random user who retweets this within the next 36 hours

Must be following myself (so I can DM the winner)

To enter:
- Follow
- Retweet with comment
- Comment

9032 13123

วาดเร็วๆ ลงสีไวๆ คั่นงานที่ทำอยู่ ลองลงแสงเงาแบบลอดเงาไม้ตกกระทบผิวเบาๆด้วย มันกก็พอไปวัดไปวาได้เนอะ ><

1 1

Angela from super fun game. I need to play more games but I can’t get away from JRPGs and MOBAs

0 1

First drawing on a proper device 👩‍🎨
Also I know it's far from perfect but it's step forward 🌝
.
.

0 8