We talked about Manabu Ohashi's animation class. Translated into English. I will post every day. Enjoy!

【Talk about Manabu class part.1】 https://t.co/0ayDkVM3Oo

0 13



大橋学(マオラムド)の絵を見返すと圧倒的に秋や冬の絵が多い気がします。特に秋が多いかな。

そんな中で、なんとなく春っぽい絵を選んで🌸

https://t.co/Mjz5AJQePL




4 23