//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
@DeePeeArts @meltingcore_is Thanks 🙏 for the artshare.
Hello everyone I like to draw OCs, fanart and portraits. I love watching anime and play video games. Feel free to follow me.
@theartofadriane Thanks 🙏 for the artshare.
Hello everyone I like to draw OCs, fanart and portraits. I love watching anime and play videos games. I don’t post to much artwork due to my health problems, but feel free to follow me if you like anything I mentioned.
@OuterEyeStudios @AtomicRoboto Congrats on getting 1k and thanks 🙏 for the #artshare
Hello everyone I like to draw OCs, fanart and portraits.
Feel free to follow me. I like watching anime and play video games.
反逆のルルーシュ興道、叛道、皇道、全て視聴完了しました。
再編集版なので多少強引な部分もあるが、十分話も理解できるし面白かった。
コードギアスはR2も含めて全50話。つまり1150分(約19時間)かかるが、劇場版は406分(約7時間)で、大変見やすい。
コードギアスが初めてでもオススメできると思う。
@ViiMorteArt Hello thanks for the ⭐️#ARTSHARE! ⭐️
Hello everyone I like to draw OCs, fanart and portraits. I love to play video games and Watch anime. Feel free to follow, but I don’t always post artwork due to my health problems.
@NightspinSfmt @AtomicRoboto Hey congrats 🎉
Hello everyone I like to draw OCs, fanart and portraits. I love play video games and watch anime. Feeling free to follow me.
@ZeOWNI Hi what an amazing artwork.
Hello everyone I love to draw OCs, fanart and portraits. I also play video games and love anime.
Feel free to follow me, but I don’t always post art due to my health.
My top 3 are a virtual lock. However, anything after that fluctuates with my mood, whether I am reading the manga, re-watching series, etc. So, this could change on a dime for that 4th slot. I'll just go with my gut for now since I am currently reading the manga. https://t.co/SWCg3rKXUn
@AngriePeanut Congrats 🎉
Hello everyone! I love to draw OCs, fanart and portraits. Feel free to follow me if you like anime a video games. Let’s have some fun.
【更新情報】『家庭教師のルルーシュさん』第28話を公開しました。最新のコミックス情報も!
#コミックウォーカー #コミックNewtype
▼今すぐ読む!
https://t.co/BwSbWOspNX
@MeadowShrub @AtomicRoboto Thank you for the thread:)
Hello everyone I like to draw OCs, fanart and portraits.
【カリスマデータチェック】
9/4 フォーション
4の日
定番のギアスシリーズ中心に
全台機種複数😎
気になる場所
■ギアス
■CC →平均2300枚
■鏡→平均2300枚
■ガルパン→平均2200枚
■まど2
■物語
@ElyaAdair Nice and congrats 🎉
Hi I like to draw OC, portraits and fan art.
@AtomicRoboto Hello everyone I like to draw fan art, OC and portraits of people.
本当に観て良かったと思う。
1話1話とても内容が濃く、ナイトメアの戦闘も観てて飽きなかった。
技術力が向上してるのも観てて分かり、その進化を見守るのも楽しかった。
一期と二期合わせて50話あるが、最初の1話でハマった人は最後まで飽きないと思う。
この作品に出会えて、良かった。
Today I offer you these small sketches of green haired girls I've done recently that I didn't posted but my friends liked, tomorrow, who knows?
-
[Flayn | FE3H] [C.C. | Code Geass]