C.C.のタグが付いたイラスト。 289ページ目

15401 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

夏に描いたもの

0 2

明日載せる予定のMAD作品予告

1 18

趣味で絵を描いてる者です。アニメやゲームのキャラなどを描いています。女の子多めです!
自分の絵を気にいってくれたら気軽にフォローお願いします🙇‍♂️

4 19

お金足りない(;ω;`*)

0 0

Continued Story by Hitomi on Code Geass Lelouch of the Rebellion R2 Original Soundtrack 2 in 🐹
https://t.co/Wr9oUom8s4

0 0

友達に好きなアニメランキング聞かれて考えたTOP10

1位 CLANNAD

2位 STEINS GATE

3位 ギルティクラウン

4位 コードギアス反逆のルルーシュ

5位 Fate stay night

6位 ひぐらしの鳴く頃に

7位 リトルバスターズ!

8位 物語シリーズ

9位 凪のあすから

10位 プラスティックメモリーズ

6 65


劇場版SHIROBAKO
コードギアス復活のルルーシュ
さよならの朝に約束の花をかざろう
ガールズ&パンツァー劇場版

1 13

I’m in class I’m just thinking about them

0 19

Hello nice to meet you. I love to draw fanart and OC. Nice to meet everyone. Btw the name Is Benny.

0 0

Thanks for the opportunity.
Hi everyone I love to draw fan art and so on. I don’t draw a lot do to my health, but I
There will be some new drawings soon. Feel free to follow me.

0 1

描き直してるページ。イケメン過ぎるかもしれん
→元のやつ

36 159

【過去依頼イラスト】ちょっと前に描いたc.c.
トリミングと加工あり。

2 6

こうなりました

0 10

anyway i colored one of the only pages ever

32 101

次はいつもの幻覚✂️単体です。✂️としか言われてないからって2つ描いたり描かなかったりしました……すみません……

1 3

Thanks for the artshare.
Hi everyone I love to draw, but don’t post a lot due to my health problems. Feel free to follow me.

1 2

Hi thanks for this opportunity.
I love to draw fan art and so on. Feel free to follow me, but I don’t post a lot do to my health problems.

1 2

各位
お疲れ様です。

『コードギアス』というSFロボットアニメはご存知ですか?
内容が面白いのは勿論のこと、C.C.というメインヒロイン(私的解釈)が本当に可愛いのでご査収下さい。

お忙しいところ大変恐縮ですが
宜しくお願い致します。


0 6

ひぇ〜3日、ギアスの当選したので行ってくるのですが、新規絵の尊さに震えがとまらない、、、!!!
スザユフィちゃんんんんん!!!
こ、恋人つなぎぃん!!!
スザクがちょっとリードされてるのが爆発的可愛さ。
てえてえ、、、、

1 2

Congrats and thank you for this.

Hi everyone I love to draw fan art and OC. Feel free to follow me. However I don’t draw a lot do to health problems., so feel free if you like anime and follow me.

1 2

Thanks for this.
Hi everyone I love to draw fan art and OC. Feel free to follow me. However I don’t draw a lot do to health problems.

0 1

YOOOOOO just got my first three super cute emotes finished up by look at how HECCIN PERFECT THEY ARE 🥺

1 27

uhh was bored so i drew and painted this on one layer because i like her

0 22

이건 송하사사인가... 보고 싶으신 대로 보세요 (뭐여...?)
트레이스 틀 참고했습니다!

5 9