//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
趣味で絵を描いてる者です。アニメやゲームのキャラなどを描いています。女の子多めです!
自分の絵を気にいってくれたら気軽にフォローお願いします🙇♂️
#絵描きさんと繋がりたい
#真夏の創作クラスタフォロー祭
Continued Story by Hitomi on Code Geass Lelouch of the Rebellion R2 Original Soundtrack 2 in #KaiserTone #めたはむなうぷれ 🐹
https://t.co/Wr9oUom8s4
友達に好きなアニメランキング聞かれて考えたTOP10
1位 CLANNAD
2位 STEINS GATE
3位 ギルティクラウン
4位 コードギアス反逆のルルーシュ
5位 Fate stay night
6位 ひぐらしの鳴く頃に
7位 リトルバスターズ!
8位 物語シリーズ
9位 凪のあすから
10位 プラスティックメモリーズ
#好きなショウゲート配給アニメ映画4選
劇場版SHIROBAKO
コードギアス復活のルルーシュ
さよならの朝に約束の花をかざろう
ガールズ&パンツァー劇場版
@HoshMyPoshes Hello nice to meet you. I love to draw fanart and OC. Nice to meet everyone. Btw the name Is Benny.
@meltingcore_is Thanks for the opportunity.
Hi everyone I love to draw fan art and so on. I don’t draw a lot do to my health, but I
There will be some new drawings soon. Feel free to follow me.
@Plague_Noir @SpideyBoiKillua
@creambisart @meltingcore_is Thanks for the artshare.
Hi everyone I love to draw, but don’t post a lot due to my health problems. Feel free to follow me.
Commission for @IdleHasu
C.C. from Code Geass ^-^ !
#コードギアス #codegeass #commissionsopen
@starijam @AtomicRoboto Hi thanks for this opportunity.
I love to draw fan art and so on. Feel free to follow me, but I don’t post a lot do to my health problems.
ひぇ〜3日、ギアスの当選したので行ってくるのですが、新規絵の尊さに震えがとまらない、、、!!!
スザユフィちゃんんんんん!!!
こ、恋人つなぎぃん!!!
スザクがちょっとリードされてるのが爆発的可愛さ。
てえてえ、、、、
@ashleestickers @AtomicRoboto Congrats and thank you for this.
Hi everyone I love to draw fan art and OC. Feel free to follow me. However I don’t draw a lot do to health problems., so feel free if you like anime and follow me.
@Alchinme @AtomicRoboto Thanks for this.
Hi everyone I love to draw fan art and OC. Feel free to follow me. However I don’t draw a lot do to health problems.
YOOOOOO just got my first three super cute emotes finished up by @Felanorart look at how HECCIN PERFECT THEY ARE 🥺