FF9のタグが付いたイラスト。 108ページ目

14227 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

Get in the car, loser!! We’re going to kill Chaos!!

0 2

サルベージしたジタンとビビ、チョコボはFFXVの感じきっともっとでかいんでしょうね

0 0

Nos dernier chibis Final Fantasy en date.^^

1 5

Thinking about Kohei Horikoshi (My Hero Academia creator) being FFIX fan and doing fanart.

95 351

素敵なタグお借りしました!!!!
エーコはさぞかし可愛く成長するんでしょう!!!!!!!!!好きィィィィ!!!!!!!!


474 1463

今日の1枚(190日目)
フライヤの立ち絵、塗り終わり~
前回塗り終わったの1/16とかマ?🤔

0 2

Well art I've made is a bit much for my tastes lately so here's some old art I haven't posted-
Freya Crescent and Vivi Ornitier - Final Fantasy IX
Sho Minamimoto - TWEWY NEO
Beat Fur Hire, and the Negate Brigade - Yugioh

1 0

Well I actually have minted both this drawing and the coloured version I did when I was 18. If someone buys the coloured one they get the drawn one for free. I did a similar thing with another character which has sold already.

0 5

Today I give you Beatrix! ❤️

Have you played Final Fantasy IX? Who are your favorite characters?

320 1017

「誰かを助けるのに
理由がいるかい?」
    (FF9 ジタン)
おえかき For Ukraine
Слава Україні! 🇺🇦

5 53

grouping these together bc they didn't necessarily ruin me as a person they just make me feel devastation and pure brainrot (slash pos)

0 1

アルBOたいちょ 1周年おめでとぉございますっっ
🧂🐷🧂 📿📿🛐🛐🛐📿📿 🍑

これからも楽しい←
ツイLifeをお過ごし下さいませ😡😡😡

たいちょが未熟だったら…
🍑BOはミジンコだーーっ🤔🙄🤔

1 7

マチカネタンホイザの手を掲げるやつ猗窩座かよ(平沢唯じゃなくて)
猗窩座は樫本と比較すべし
FF9のジタンとクジャだから😁

0 0

すごく今更タウンだけどこの間のガテフォンのひじが描いたものたちを……

0 7

かっこいい感じのバッツとジタンを描いてみたかったんだけど、ちょっぴりダークなグラデかけたら闇堕ちしたようになっちゃった。二枚目と三枚目は加工前。

1 7

ファイナルファンタジー9

フライヤ ・クレセント

ネズミの獣人、古臭いのじゃ口調で芯の通った強い女性だけども生き別れの恋人を探し続けてる一途な方
恋人と二人の時には甘々な女性口調になるのが可愛すぎる
「想い続ける事の辛さより、忘れられる事が怖いのじゃ…」という言葉の重みが凄い、泣いた

0 0

今日はここまで。下地の色さえ置ければクリッピングできるようになるので大変楽になります。ジタンの色は過去のイラストからいくらでも取ってこれるけど、バッツの色は探り探りですなぁ。

0 3

久々のグリーンカレー🍀🤤

んま(自画自賛)

因みにナンプラーとこぶみかんの葉は必須✨

0 19

チョコボGP散々言われてはいるけどビビとスタイナーの他に、もしジタンとかガーネットとか参戦したら絶対買う

0 1

I dedicated my watercolor exam free style, so that I got idea to draw in Final Fantasy World with my Oc Gonzalo Starjade and new Moogle Oc.

Hope you will enjoy it ^ ^

3 7

Meu Personagem e os bichos.

3 86

But I'm Darth Meg now Gabe, so I don't do cute, fun Ghibli style like this anymore. 🤷‍♀️ You're too late 😔

0 11

I do sometimes, I do too, feel free to follow 👌🏻

1 5