//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
Tune in today for another giveaway!
I'll be giving away the new DLC in @DeadByBHVR
#ShirtMySurvivor #IntoTheFog
2 lucky viewers will get the new DLC!
See you guys in 45 minutes!
https://t.co/teYp5AtLaw
we are a bit less than two weeks away from YAZEBA'S BED & BREAKFAST, a new slice-of-life tabletop RPG about a found family going on adventures in a magical home, with sticker-based mechanics and more than 50 unique characters!
https://t.co/0NJ0GdDqsv
📢¿Te gustaría tener la exposición @illustraciencia 7 en tu localidad?➡️https://t.co/RNuO0445gv
1⃣ Publica en RRSS un vídeo de 1 min. contando tu experiencia en #CiudadCiencia
2⃣ Síguenos y etiquétanos en Twitter, Facebook e Instagram
3⃣ No olvides el hashtag #CiudadCiencia10
since I'm still writing sessions I impulsively joined a D&D campaign
you can probably tell my D&D art is more anatomically correct then what I normally do
Tune in tomorrow for another giveaway!
I'll be giving away the new DLC in @DeadByBHVR
#ShirtMySurvivor #IntoTheFog
4 lucky viewers will get the new DLC!
I'll be doing this for tomorrow and Thursday!
https://t.co/RExs0XYqDO
I don't know what inspired the FF9 designers to make Kuja dress like an oversexualized female character, but I do appreciate it a lot
Never finished FF9 but always loved Vivi’s design <3 Just wanted to practice droowin’ . Coloured for posting :’)
Con este equipo al fin del mundo💪💪💪
FELIZ DÍA DE LA MUJER A TODAS Y A TODOS!
Porque yo también celebro ser hijo, marido, padre y hermano. No hay nada más bonito que una mujer amando.
Imagen de @Zerochan
きたゆきさんからバトン頂きました。ありがとうございます😊
色鉛筆をもらったことがきっかけでそれを使い切るまでアナログというルール?でやってます。
色鉛筆はやっぱファンタジーとかファンシーな作品と相性良いですね〜 https://t.co/vEiwPSSwuj
相互さんから、素敵な背景でアクスタ撮ってくれた画像を頂き、う、うわああああロマンチック~~‼️‼️うちも背景力のあるとこで撮ろ~‼️‼️‼️ってなったがそんな場所はなかった
My dumbass really decided to play two of the best Final Fantasy games at the same time
Some of my favorite hot furry girls from some of my favorite games
Krystal, Rouge, Shazza, and Freya!
11. pergunta dificil demais
o ultimo talvez.... persona 4 ? ou shin megami tensei 4 ?
dificil....
#うちの吸血鬼の食事風景
希は人間のの食べ物も食べる(しかも大食い)
それで多少は満たされるけど基本的には血を飲まないとだめっぽい
血以外だと肉が好き
このタグ検索してたら血液パックという選択肢に気付いたので今度希にあげて反応を見たい