FF9のタグが付いたイラスト。 252ページ目

14227 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

Happy 20th anniversary Final Fantasy IX! One of my favourites! 🙌

Would still like an update to the Final Fantasy 9 ports with those nifty AI upscaled backgrounds 😆

7 27

Heart-warming, funny, and generally pretty perfect. turns 20 years old, and represents a lot of what I love in video games.

I made 2 art pieces for previous anniversaries...
and now I kinda wanna do 2 more.💎

142 350

رسمه قديمه ل ❤️ happy 20 years birthday 🥺
احب ذا الجزء جميل و يجيب السعاده https://t.co/N6vCReluDI

1 7

20周年おめおめ

0 1

Happy 20th anniversary to one of my favorite game ever!

8 34

FFIX Turned 20 today???

FFIX is my favorite RPG along with Chrono Trigger, it was completely, utterly formative to me and its influence on my writing and art still continue to this day. Have some really old fan art. Freya and Amarant were my favorites lol and also my first otp.

21 69

20周年おめでとうございます
そして雑でスミマセン💦
途中で力尽きました…

0 1

Happy Birthday to Final Fantasy IX aka my favorite video game! I love it so much and I hope people will keep on discovering and enjoying it in the future

0 6

Happy 20th anniversary Final Fantasy IX! You're the pinnacle of the series when it comes to theme, art direction, and character. One of only 2 games to ever bring me to tears. Fly high, Sakaguchi's Swan Song!

1379 3969

思い出したの…
FFⅨ 10周年描いてたのよ

0 1

最初に遊んだffで、ffシリーズの中で一番好きです。
日付間に合わなかったけど、おめでとうございます!
サントラ予約しました。

3 10

ぎりぎり間に合わず…!!
エーコらぶ!

0 8

おめでとうございましたああ

0 1

新作間に合いませんので
滑り込みでフライヤ姉様の
過去作をば
一番最初の推し、幻想の世界へ引き摺り込んだ()お姉様!
20年時が経ってもやっぱり好きです!ラビュ!


6 20

ファイナルファンタジー9、20周年おめでとうございます!!!
私の人生No.1ゲームです。この作品に出会えてよかった。

小4のときにFF9をクリアして、泣いて、私も人を感動させられるようなゲームクリエイターになると決めました。
夢が叶ったよ!ありがとう!!

31 93

これが限界…!
FF9いつまでも愛しています




121 312

20周年おめでとうございます!
「いつか帰るところ」を聴くと当時夢中になってプレイした時のきもちでいっぱいになります 

1 5

20周年、おめでとう!

38 113

間に合った!!!やったーーー!!!!やっぱりサムネはテキストの方に寄っちゃうね…。差分で傾きジタン様

0 4

FF9 20周年おめでとうございます!!!
絵は雑雑だけど大好きです!!!!!!!!!

4 27


ずっとだいすきです!!!3人しか描けなかった…今度もっとみんな描きたい!

17 47

FF9 祝20周年と聞いて(・ω・)
過去絵で滑り込み奴

2 19

ゴーストマリッジのことでいっぱいだったけど、今日FF920周年…。おめでとう…。

めちゃめちゃ大好きなゲームの中のひとつや…。世界観とか、キャラクターとかファンタジーすぎてめちゃくちゃ好みのどストライクだし、ストーリーも含め大好き🥺

過去絵だけど置いとく…。

1 7

だいぶ前に練習で描いたクジャさん

5 8