画質 高画質

Assim... Talvez eu tenha feito pra usar na copa... Só talvez
Créditos da maravilhosa:
(Sim com a mesma fanart, desculpa mas eu gosto mt dela, prometo q é a última)

59 628

Using classic sculptures to practice the male form because I need the practice OTL
(uncensored on patre0n)

3 16

“Creativity takes courage. ” 

🎨 Henri French painter and sculptor, 3 November 1954.

0 1

Jaja disculpa por no contestar andaba algo ocupadk bro pero igualmente gracias cualquier cosa yo se los hare saber :"D

0 10

having a refresher course in sculpting, have a cat

1 12

Liam’s interpretation of “Green shoes flying dragon breathing ice sculptures”

Those colors are siiiiick 🔥

1 6

Green Shoes, Flying Ash Dragon Breathing Ice Sculptures

5 11

Between Knowledge and Beauty (Conad Soony!)"

this piece is a to the city of

referencing classical sculpture in the form of animated
all hand drawn

https://t.co/QjluVCVkHm

2 10

HI! I'm toto I'm nonbinary and I draw mostly AA and bsd fanart uuuuum and I paint and sculpt sometimes but i haven't posted like any of that

1 2

I’m Nova! A digital artist and sculptor :D

2 5

Illustration for and their collaboration with of the iconic Franta Belsky that used to take pride of place in the Arndale

0 4

ゆでたまご著「SCRAP三太夫」より三太夫作りました。
久しぶりに読みたくなったんで単行本も買ったんですが、2巻しか出てなかったんですね。今読んでも結構面白いのに。
 

22 149

Another test piece. Testing out a sculpting brush on the White Rabbit from Alice in Wonderland.

3 10

https://t.co/q3Ic9Uxwvc work on $eth $tez $sol -hand sculpted glass embraced on chain 🙏💎✨

0 3

"Jet-black peace"

Sculptures exhibited at FEAM (far east astro megastructure museum)



0 10

Dyed and Rolled Pages Splay Outward into Flower-Like Forms in Cara Barer’s Book Sculptures https://t.co/xrrDm0df0n

0 1

💙 Hi! I'm ildi, an at ringling! I love drawing cute things, sexy mommy's, concept art, and sculpting! I love experimenting and trying out new tricks 💜 welcome to my twitter ! 🧡

0 3

Gostaria de lembrar a vocês sobre nossa live as 22h para a atualização 3.2 no Genshin 😎❤️

Vamos tentar pegar a Nahida e fazer a missão arconte em primeira mão!!

Amanhã eh feriado, qual sua desculpa para não aparecer hein????

1 6

Boa noite gente, tudo bem? 💕
Sei que ando meio sumida, peço desculpas. O niver do Wei Wuxian já passou, mas estou me esforçando bastante para fazer uma comic dos Wangxian Halloween AU. Se puderem curtir e dar RT para ajudar, ficarei muito feliz🥰💖(estará disponível no wattpad)

68 182