画質 高画質

久しぶりに描いた!🎲

ラフ(@ q1azw2sx3

375 2737

Aquí os enseño un Grogu / Baby Yoda que modelé en Zbrush. Qué os parece? Tengo que continuar la serie de Mandalorian que me he quedado en la 1ª temporada :')
~
Here I show you a Grogu/Baby Yoda that I modeled in Zbrush. What do you think?

3 18

dibujé a Hakos Baelz y un intento de modo bestia!

6 21

わためぇ&べーちゃん
はじめての陶芸

331 2154

bae just hanging around I guess? 🎲

141 552

    
今回リトポしっかりやろうと思ったら40時間くらいかかった・・
でもおかげでよい感じにディティールはいる

0 1


Happy Birthday Mother Nature, With Sapplings and Her Friends Singing Sleepy Happy Birthday For Her..
Uh, And I Think Nemu's Being Suffocated

95 432

So and I have made several art dolls of some doggos but I cooked up this little demon prototype for a future project using

0 4