画質 高画質

妄想商品:ムービーモンスターシリーズEX「終尾の巨人」定価3280円。もしあの巨人がソフビ玩具化したらというアレンジを加えてみました。成形の都合上、肋骨の隙間にはこういう感じの皮のような支持体が追加され、部分的な省略とデフォルメが加えられた想定です。
 

19 51

ハコス・ベールズ
I love that the first person in Japanese is "boku".

83 411

bae doodle :-3🎲#BaelzBrush

97 354

OWL THREAD!

I finished the model of this owl in zbrush! I'm making him into a miniature figurine. I'll update this thread as I make progress on it the next couple of days. Keep an eye out for the finished owl!

4 26

Better late than never. 🤣

Absolutely loved the NOT Birthday Karaoke. Bae dancing is brain-exploding levels of cute!

76 310

ビューティー2.5。スカルプをアップグレードしています。ZBrushでモデルを改良中です。今後、新情報は私のTwitterでご確認ください。よろしくお願いします。
https://t.co/ajNQfTGUr3

0 15

いよいよあと30分!ということで、今日は終尾の巨人をモデリングしてみました。過去に作ったものを大幅に作り直した(主に体骨格形状を)ver.2となっております!   

19 40

🎲 a little late but BIRTHDAY fanart !! 🎲

51 221