画質 高画質

iPadproで試し書きした
歌わせたらヤバそうな地雷メイクの初音ミクちゃんです🦋🦋🦋
普段と絵柄違うな……けどiPadやべえわめためた描きやすい

5 25

A little sneak peak at a bigger project I’m working on :>
help me name her!

1 4

Finally back after a much needed hiatus for my mental health!This is hella late , but it’s from rtist’s for her !

0 4

Good morning ❗️って感じの天気では無いな。。。早く梅雨明けないかなぁ〜(−_−;)ベレー帽女子part-2

14 100

sudah lama tidak coba lukis Kuro chan.. jadi besar.. 久しぶりに描いたクロちゃんは大きくなってた。

0 0