//=time() ?>
人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)
Games | ‘Final Fantasy Pixel Remaster’ ganha ports para PS4 e Switch em 2023. Remaster com estilo gráfico clássico dos jogos 'Final Fantasy I' até 'Final Fantasy VI' foram lançados já para Steam, Android e iOS entre 2021 e 2022: https://t.co/VEtYuLo13a
(📸: Divulgação/SE)
The TV commercials got her with ease. Trix are for kids, right? Relm felt super special, like she had exclusive access to a cereal that her snotty grandfather would never be able to try. Strago just looks on expressionless as she giggles with every spoonful she eats.
I've been playing Final Fantasy games since the NES and it has remained my favorite video game series all these years. The stories, the characters, the settings, the art, the music .... 😌👌Happy 35th Anniversary
🖼️ Terra (#FinalFantasyVI)
🖌️Mihoko Ishii
Art! Sender from 2022 vs 2020, dati dulu suka gambar figure skating :3
Celebratory illustrations commemorating the 35th anniversary of the Final Fantasy by Final Fantasy artists! #FF35th
https://t.co/YDngwsEKAy
I loved this beautiful art of Terra On the occasion of the 35th anniversary celebrations
#FinalFantasy #FF35th
IG: @kyuu_again ✨💫
Sorpréndete con emociones expresadas por artistas partir de sus experiencias, vivencias y emociones. 🐙🎨🌎
#handmade #artist #drawing #ilustration #picture #color #procreate #photoshop #creative #explore #beautiful #happy #smile #amazing #creatibest
FF6の話題が出たので久しぶりに描くエドガー。めっちゃモテるだろうし国民大事にしてるしというか国民から慕われるだろうよ!!頭にオートボウガンつけようともな!!!!(スーファミ時代の思い出)
#オタママツイオフ_今月のお題
#オタママツイオフ
【2022年の思い出】
20年ぶりに同人活動再開しました🙌
サークル参加、楽しかったー😆💕
睡眠時間はゴリゴリ削られましたが!😇これからも楽しくお絵描きして、年1くらいでイベント参加できたらいいな〜と思っています☺️
하 어제도 나온 말이지만 캐롤이 진짜 독기 싹 빠지고 아방...<이것만 남아버린 케이스라 개웃김진짜
얼마나 심하냐면 초반 그림이랑 비교해보면 진짜 심함 음침하고 사납게 생겻다는 속성이 구마를 당함;;
#引用RTで絵をあげて5人指名してバトンでお気に入りの絵を載せる
毎日可愛くて楽しくてキャラが生き生きしているとても素敵なイラストをUPされている
とり@絵様(@tori29__oekaki )よりバトンいただきました🥰ありがとうございます💕バトンなんて久々で緊張💦チキン野郎なのでアンカーでゴールします✨ https://t.co/AE143407lJ
#引用RTで絵をあげて5人指名してバトンでお気に入りの絵を載せる
キュートなセリティナちゃんや沢山の魅力あるキャラ達の可愛いイラストでいつも楽しませてくださる(本当に幅広く😊)
とり@絵さま(@tori29__oekaki )からバトンいただきました。ありがとうございます!
下2つはCP絵ですみません💦 https://t.co/ixKnsO4E4M
無事入稿できました…ので…セリティナ本が…でます!!!!!やったー!!!!!
表紙 偽さん@niseusa
小説 山@cobayama
挿絵 偽さん@niseusa よれいこさん@yoreyoreiko かさぶたさん@kasabutabuta1
サークルカットとかお品書きとかサンプルとか…まだです!
#ff6_web_fes