FF9のタグが付いたイラスト。 296ページ目

14227 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

お題箱より
『ビビ君を抱っこするジタンさん』
溢れ出るコレジャナイ感

お題ありがとうございました!

54 267

I can't decide between the two!
Zidane (and FF9 in general) played a huge role in my drawing career and Alphinaud is best ffxiv boy 🙏🏻💙🤍✨ https://t.co/MQDFRZOVyZ

0 6

And here is freya celebrating year of the rat! Uncensored version available on my patreon
https://t.co/7VrPV7tiJc

6 19

これ…ドラクエⅪ発売前に、ちょびっとの情報で描いたんだよなぁ~www
こんな子…出ないわい!! って子も、好きだからついつい描いちゃったんだよなぁ~www

0 0

お題箱より エーコさん

31 87

アナザーフォームジタちゃん

18 82

Freya Crescent.

Please never get me talking about FF9 or else I will talk about her too much.

0 2

I love Beatrix! Love to see her in DFFNT.

0 2

Might have gone a little overboard with the glow but he's a magic man, so it works.

0 3

colored the lines and now everything looks super glowy and i love it.

2 4

zidane said :3

9 17

really wish he didn't look so plastic

0 0

First drawing of 2020!! This was supposed to be done before 2019 was over, but anyway, here's a comparison to my art now vs. my first ever digital art work (on my phone)

0 6

How’s he looking

0 6

エーコとアルマ 比較

0 0

遅れながらあけましておめでとうございます!!
ネズミ年なので大好きなフライヤさん(とパック)を描きました。
しかもフライヤさんはブリングアーツが発売したてなので資料に困らずすごいうれしい///
今日はいろいろためにためまくったお絵かきを載せようと思います。

6 10

If you see this post you're obligated to reply with your top 3 fictional characters
https://t.co/WrSTFG4j5t

0 1

ジタン描いたよー!

16 95

30 min BOTW study that I actually kinda liked!

44 129

I'm having fun colouring but still a few characters left to do!

0 10