画質 高画質

of and 4chan(nel).org. Featuring Noa and (You). Drawn using XA1 G3116 on app. Typeset using

0 0

*Cries in AutoDesk as I understand Art is for me first and foremost*

11 68

数日前にAutodesk Sketchbook のことRTしたけど以前はそこそこ使ってたの。
タブレットにこれが残ってた。夏っぽいので再掲。

0 9

Yang mau tau kalo gambar pake apa, nama app nya Autodesk Sketchbook..

Gampang kok, prinsipnya sama kaya Photoshopm cuma gambarnya pake jari.

Itu wallpaper fotonya ponakan gua ya btw, namanya Namira.. 😚

1 2

Finally finished all of the TKOs, I miss him so much

8 41