画質 高画質

今日はエンジョイ&ファイヤーで言うとエンジョイの日なので適度にやった。
服の構造上、露出が意外とあるからしっかり作んねぇといけん。
あと油断するとすぐ股ぐらがもっこりしてしまうからロケットパンチをぶち込んで潰してた。脇は頑張ろうと思ったけど、服で隠れるからやめた

0 2



Zbrushでトニー・スタークを作ってるおじさんです。
現在はバージョン2.3.1
次期バージョンのトニーも作り始めています😓
納得いくまで作り続けます。

3 44

its fine.. we are in this Mortuary together

36 328

She will be the "Bae"st Sage~
Of course, don't forget about our Ollie as well~~

p.s. Love on those Ollie Bomb~







15 69

Happy Halloween!! Thank you for the wonderful month of horror, Bae & Fauna!🎃👻

564 4230

shanerozzell
After some brilliant feed back from and during the live stream last weekend, I have tweaked both character poses and made some other accessories.

1 8

アーティストJacky_Li氏が制作した"Female Ninja"をご覧ください。

https://t.co/wjciphtbc7

7 46

So, I saw this concept by I loved it and decided to make a 3d version.
Sculpted in for texturing and for rendering.

3 15

so I'm trying to learn zbrush more skree Trying to make emira

1 17