B-Projectのタグが付いたイラスト。 79ページ目

6652 件

人工知能が画像解析を行いタグをつけます(α版)

Onzai Momotarou (09/22)
Name of the drink: Grand Marnier Tonic
Meaning of the drink: A reformer who beautifully transforms their surrounding environment

5 16

Kitakado Tomohisa (03/29)
Name of the drink: French Connection
Meaning of the drink: Resident of a mysterious world full of delusions

4 17

Sekimura Mikado (01/25)
Name of the drink: Big Apple Cooler
Meaning of the drink: A person full of creativity who can immerse themselves in their hobbies

8 19

【固定用】
私の生活を構成している三大推しがいる。画像順にあんスタの明星スバルとオンエアの光城新多とBプロの釈村帝人さん。グッズ数も三大推しが一番多い。
ただし3人目の釈村帝人さんについては運命的な推しで同担拒否過激派。とにかく同担は見たくない。注意が必要。

0 1

ジョイポリモモタス🦔🦔🦔

0 2

苺ちゃんお誕生日おめでとうー!!
ギリギリセーフ??
うまれてきてくれて出会ってくれてありがとうー!!
苺ちゃんの笑顔と歌声と笑い声とたくさんたくさんだいすきです!
これからもよろしくしてね♡

11 67

AJしおりついに念願の100枚…!!😭✨✨
めがねまもさん大好き😍👨‍❤️‍💋‍👨
厚さはかったら3.4cmでした

1 27

Last repost ahu, time to go back to main.

0 1

🐶「疲れてるみたいだから、もう少し寝かせてあげてくれる?」
北増です。
ちゃんと色塗ってる時間がなかった…無念…
何かこ~…あったかそうな時間が二人には沢山あるといいなあと思うんだ~✨✨

28 96

Look at the background, it show their personality and what they like. Some of it has card stories base on it like stargazing and movie (VIP room), the 🗡 and shinai (birthday party)

But we are missing Dr. Kitakado in a doctor uniform🥼... ?!

4 21

(っ*'▽')╮ =͟͟͞͞🦁🐶

10 34

北門さん落描き~🤤

42 178

…昨日より遅いじゃん……??
寝ようね、寝よう…🌙🌙

1 4

I got white !

Ah, you have to do this to me 😂 I honestly didn’t notice if liking the post it would a chain game but I have fun to be reminded of I have a few haired favs.. 💦💦 https://t.co/Ab9IkHGSWM

0 11

寝れなすぎて深夜テンションでごーちん描いた。いや、もう朝…。

1 9

Mika’s [The New World] hilariously tells a story where Mika could literally be living with Kitakore (specifically Tomo).

On Mika’s TNW story, it starts with MooNs busy packing their stuff for their international appearance in Singapore.

7 23

ゴムの日とゆーことで。

いろいろちゅーい⚠️

0 8

Seeing how everyone wants to help, Mika reluctantly agrees to the movie night and will do his best to overcome it!

Movie night:
Mika was screaming in every movies they watched.

Momo: “He seems... more and more afraid?”
Tsubasa: “Looks that way...”
Tatsu: “Is a reverse effect?”

0 0

ごうちんの日〜!!
間に合わなかった(´;ω;`)ゴメンヨ

0 1


綺羅さんお誕生日おめでとう💔

2 10



そういえばそんな語呂でしたね🐺
今から描く時間もないから過去絵の使い回し☺
面倒くさがってすぐ上裸にする悪い癖………

4 17

앙리 뒤프레!

26 45

Bプロね😢サ終はしたけど、コンテンツは続くのがせめてもの救い。サ終知った時は、一時期アプリから離れかけてたこととか、推しイベ頑張れなくてめちゃくちゃ後悔したし、しばらくショックでログインもできひんた😭でも最後は悔いのないようにとお別れしてきたよ😭これからも応援していきたいな😌

0 1