画質 高画質

las nobias!!!!!!!
al fin pude hacer algo de fanart TToTT disculpen si hay alguna deformidad

225 1390

ESQUECI DE AVISAR!
Mas me desenharo! ❤🌿
(Desculpa eu tava estudando pra prova hoje, quem puder me deseja sorte vai ser chato pra caralhoKKKKKK)

a r t h u r

10 72

1898 : Naissance de René Magritte
Il est un artiste complet : graveur, sculpteur, photographe et cinéaste. Il a fait partie de la génération qui s'est révoltée après les morts de la première Guerre Mondiale.

3 3

Se disculpan por mostrar / estropear la imagen de Bakugo (respecto al vol.29) en la promoción de la canción final (ED) "Sketch". https://t.co/tqCOg7rEyl

25 684

Zequinha bombado<333

Eu adoraria fazer outros pets bombados, a quem queira interessar: encomendas abertas akakkakakakakakka

Desculpa amg
, Tinha que ser feito...

1 9

gonna fiddle more with the sculpting, but multires is a godsend

0 26

“Il bacio”, painting study after sculpture by Yves Pires

24 95

Entei Ryu is a Concept Artist, Digital Sculptor and Illustrator from Tokyo, Japan.
https://t.co/ZsT14ii8VM

0 2

Sim

pior q eu postei em ingles os ultimos dois posts
desculpe, eu pequei

0 1

Hello Sculpture!!
3DCGでもアバターでもありません。
木材、木です🪵
ウサギの木彫、彫刻を制作します🐰✨

1 11

Rabbit 🐇🐰
by bronze sculptor © Georgia Gerber

13 57

I have no experience digitally sculpting but I was just so inspired by the lighting and angle of @/matsu4an’s sculpt of Kim that I had to do a study!

5 16

Learning how to sculpt some more. I HATED zbrush when I first started using it, but I'm learning to appreciate it little by little

0 5

trying to balance out some of the hardedge flow going into smooth rounded shapes while keeping it structurally believable.
Its both the hardest and most fun thing to me while sculpting

29 418

Meet Carmen (They/Them) ~ 💚 Heavily-based off of Coco from Animal Crossing, their spirit merged with the clay rabbit sculpture they were buried with and they're still getting used to the world again.

0 2

Vocês ainda me acompanhariam ou gostariam de mim se essa fosse minha personagem nova?

Não é uma certeza de que isso vai acontecer, se devo criar uma conta secundária. Só quero expressar minhas inseguranças e escutar a opinião de vocês.

Desculpe estar sendo chatinha hoje kkkk.

23 310